Retourbeleid

Doordat wij de producten direct vanuit de leverancier naar jou toesturen kunnen wij enorm besparen op transport- en opslagkosten. Dit zorgt er ook voor dat we de verzendkosten van onze producten voor eigen rekening kunnen nemen. De keuze om direct vanuit de leverancier te verzenden brengt een iets langere levertijd met zich mee dan dat je wellicht gewend bent maar geeft je wel de goedkoopste prijzen.

Hulp nodig?

Kun je het antwoord op je vraag niet vinden? Maak je geen zorgen, we zijn hier om je te helpen!

CONTACT

FAQ

Hier zijn enkele vragen met betrekking tot ons retourbeleid:

1. WAT IS DE RETOURTERMIJN?
2. HOE LANG DUURT HET VOORDAT IK MIJN GELD TERUGKRIJG?
3. WAAROM ZIJN SOMMIGE VAN JULLIE SCHOONHEIDS- EN GEZONDHEIDSPRODUCTEN NIET RETOURNEERBAAR ALS ZE GEOPEND ZIJN?
4. MOET IK BETALEN VOOR DE VERZENDING VAN MIJN RETOURZENDING?
5. KAN IK MIJN PRODUCT TERUGSTUREN ZONDER CONTACT MET JULLIE OP TE NEMEN?
6. HOE KAN IK CONTACT MET U OPNEMEN?
7. MIJN BESTELLING IS BESCHADIGD, WAT MOET IK DOEN?

Staat jou vraag hier niet tussen? ga dan naar onze FAQ pagina waar je antwoord op je vraag kan krijgen!